یک یورش در شرایطی که غالب است که با اجزا گیمپلی بازی هماهنگ باشد .با مطالعه این نکات موءثر و اعتنا به آنان میتوانید با مکانیزمهای گیمپلی بازی آشنا شده و از آنان غایت استعمال را بکنید .
۱ . نیروهای مدافع جان دار در قلعه کلن شما , در شرایطی که که از دفاع در قبال معاندان جان سلامت به در ببرند , با تن درستی بی نقص به قلعه کلن بازمیگردند و می توانند در دفاع بعدی از روستای شما همحضور داشته باشند البته بر عکس این زمینه امکانپذیر نیست ; یعنی نیروهای قلعه کلن که در هجوم به معاندان از آن ها استعمال می کنید , درصورتیکه که زنده بمانند گشوده نیز قابل به کارگیری نیستند .
۲ . هیلِر و ساحره داخل قلعه کلن با تراز یک جای نمیگیرند . پس در حالتیکه درخواست این نیروها را از همتیمیهای خویش دارید می بایست دارنده قلعه کلن مرحله دو یا این که فراتر باشید .
۳ . این مورد برای دراگون وخیمتر است و صرفا در قلعه کلن با مرحله ۳ یا این که بیشتر جا میشود .
۴ . پکا هم برای قرار به دست آوردن در قلعه کلن نیاز به مرحله ۴ یا این که فراتر دارااست .
۵ . برای درخواست نیروهایی مثل گولِم و لاواهاوند هم نیاز به قلعه کلنی با تراز ۵ یا این که فراتر دارید .
۶ . با وجود اینکه شما نمیتوانید در حاشیههای سیاه اطراف ده ساختمان بسازید ولی با این وجود معاند شما می توانید درین بخش ها نیرو بفرستد و به شما هجوم نماید .
۷ . به دلیل گستردگی مرحله بازیکنان و قابلیتهای آنها , کشف کردن رقیب در بخش یک سری نفره بازی بر طبق تعداد تروفی انجام میپذیرد .
۸ . درحالتی که تاونهال یا این که ۴۰ - ۸۹ درصد روستای شما ویران شود , روستایتان تا ۱۲ ساعت به وسیله شیلد در قبال مهاجمان آسیبناپذیر میگردد . درحالتی که کهاین میزان تخریب به ۹۰ درصد رسد (خواه تاونهال شما نابود شود یا این که خیر ) میزان این شیلد به ۱۶ ساعت ارتقا پیدا مینماید .
۹ . درحالتی که قصد جمعآوری منابع یا این که به قولی فارمینگ در بازی را دارید , خارج قرار دادن تاونهال می تواند ایده قابل قبولی باشد . استدلال این کار نیز این است که با خارج قرار دادن تاونهالتان ,بازیکنانی که بهدنبال کسب تروفی راحت و بیدردسر میباشند , تاونهال شمارا نابود می نمایند . دراینحالت شیلد ۱۲ ساعته به شما وابستگی می گیرد و سبب ساز میگردد تا منابع شما در امان باشند .
۱۰ . نیروهایی که در کمپ ارتش قرار داراهستند نمیتوانند از روستای شما دفاع نمایند . ولی نابود شدن کمپ ارتش به وسیله معاندان هم تاثیری بر نیروهای کمپ ارتش ندارد .
۱۱ . درحالتی که جمعکنندههای منابع خویش را افزایش دهید , آنان تا هنگامی که ارتقاء تمام نشوند توانا به جمعآوری منابع نیستند .
۱۲ . در شرایطی که و صرفا در صورتیکه ۴۰ تا ۴۹ درصد از روستای شما نابود شود ( این مقوله مشتمل بر تاونهال و دیوارها نمی شود ) علاوه بر اینکه ۱۲ ساعت شیلد به شما وابستگی می گیرد , بر تعداد تروفیهایتان هم افزوده میگردد . ( از این زمان میتوانید برای افزایش سازههای دفاعیتان استعمال نمایید .
۱۳ . سازههای دفاعی بر پایه ی قدرتی که در ثانیه وارد مینمایند دستهبندی میشوند خیر مبتنی بر اقتدار هر شلیک . براین اساس سازههای دفاعی نظیر مورتار که سرعت شلیک پایینی داراهستند جراحت بالایی در هر شلیک خویش وارد مینمایند کهاین زمینه ارتباط عکس با میزان جراحت در هر ثانیه داراست . اما این قضیه بهاین مضمون نیست کهاین سازههای دفاعی بیاهمیت میباشند یا این که اقتدارپایینی دارا هستند .
۱۴ . شما نمیتوانید ارتقاء یک نیرو را کنسل نمایید بدین ترتیب قبلا که به ارتقاء نیروهای خویش در آزمایشگاه بپردازید , راجع بهاین تصمیم عالی تصور کنید .
۱۵ . از مخلوط نیروهای متعدد در نبردهای متفاوت به کارگیری نمائید تا شیوه جنگ با همگی نیروهای
۱۷ . کمپهای ارتش , قلعه کلن , ذخایر طلا و جواهرات , اکسیر و اکسیر سیاه در زمان ارتقاء هم همت داراهستند .
۱۸ . شما می توانید جای سازهها/ دیوارها و تزیینات را در طول افزایش تغییرو تحول دهید .
۱۹ . بازیکنان دیگر در حالی که شما آنلاین میباشید نمیتوانند به شما یورش نمایند . اما در صورتیکه ۵ دقیقه مداوم به انجام بازی نپردازید و مانیتور را لمس نکنید , معاندان می توانند به شما یورش نمایند چه بسا در صورتیکه تلفن همراه یا این که تبلت شما به طریق استندبای نرود .
۲۰ . ارتقا تراز تاونهال این اذن را به شما میدهد که نیروها و سازههای دفاعی بیشتری داشته باشید اما کاوش فی مابین معاندان هزینه بیشتری خواهد داشت و همینطور در یورش به معاندان با تاونهال کمتر , میزان غنیمت کمتری هم قسمت شما میگردد . اینها عوارض محکمی میباشند که بیرویه به ارتقاء تاونهال خویش نپردازید .
۲۱ . جایگذاری مطلوب بمبها و اسپرینگترپها در کنار بمبها و مینهای مسیریاب هوایی میتوانند به نحوه دراماتیکی سود نزاع را تغییرو تحول دهند .
۲۲ . جمهای شما قابل ربودن نیستند . این یعنی شما هم نمیتوانید جمهای کسی را بید!
Giantbomb3and4
۲۳ . جایگذاری تلهها و همینطور سازههای تزئینی نیازی به خدمتکار ندارد . این در حالی است که برای افزایش یا این که ساخت دیوارها و همینطور از در میان بردن موانعی نظیر فضای سبز و سنگها نیاز به مستخدم آزاد دارید .
۲۴ . ویزاردتاور صرفا سازه دفاعی بازی است که قادر است به نیروهای هوایی زخم گروهی وارد نماید .
۲۵ . میزان امتیار تجربه موردنیاز برای ارتقاء مرحله در سطحهای پایین ۲۰۰ از فرمول - سطح فعلی منهای یک ضرب در ۵۰ - پیروی می نماید . به صورت نمونه در صورتی شما شرایط فعلی در مرحله ۱۰ میباشید , برای این که به تراز ۱۱ برسید نیاز به ۴۵۰ امتیاز تجربه دارید .
۲۶ . بودن در لیگها سبب می گردد تا علاوه غنیمتی که از معاندان خویش میید , یک غنیمت جایزه هم به شما وابستگی بگیرد .
۲۷ . عضویت در یک لیگ بهاین معنی نیست که نمیتوانید با بازیکنان عضو دیگر لیگها نزاع فرمایید . ممکن است با لیگ پایینتر یا این که فراتر برخورد نمائید یا این که چه بسا به حریفی برخورد نمایید که باطن هیچ لیگی نیست .
۲۸ . در هنگام هجوم , هیلرها صرفا به مداوای نیروهای زمینی و هیروها می پردازند و نمیتوانند نیروهای هوایی مثل دراگونها یا این که دیگر هیلرها را معالجه نمایند . برای معالجه این نیروها میتوانید از جادوی سالمی استعمال نمایید .
۲۹ . از دیوارهای دولایه به کارگیری نکنید چون والبریکرها در محدودهای به وسعت ۳ کاشی جراحت وارد میکنند .
۳۰ . بازی بازه زمانی کوتاهی بعداز این که شما از آن بیرون شدید هم در درحال حاضر اجرا است . این مورد بهاین خاطر است که اکر خواستید سریعا به بازی برگردید دیگر با منو لودینگ روبهرو نشوید .
درباره این سایت